Najnowsza promocja od Lubelli "Kuchnia pełna możliwości"

2013-10-08 09:38:00

Aby wygrać należy zakupić produkty Lubella oznaczone promocyjną naklejką (makarony Lubella, Lubella Pełne Ziarno, Lubella Domowa Jajeczna, Lubella Szybko z patelni, Sosy Lubella, mąki Lubella a także kasze Lubella). Następnie należy przesłać specjalny promocyjny kod, który znajduje się pod naklejką promocyjną, za pomocą sms`a lub stronywww.kuchniapelnamozliwosci.pl. Każde zgłoszenie weźmie udział w trzech losowaniach: dziennym, tygodniowym i głównym. Po raz pierwszy Lubella oferuje tak szeroki zakres produktów promocyjnych –  promocją zostały objęte także kasze i mąki!


W losowaniu dziennym można wygrać unikalne pojemniki Lubella - idealne na makaron, mąkę lub kaszę. W losowaniu tygodniowym nagrodą jest wielofunkcyjny robot kuchenny Kitchen Aid. Nagroda główna  - 50 000 zł na
 kompleksowe wyposażenie kuchni w meble i sprzęt AGD -  będzie losowana ze wszystkich zgłoszeń za zakończenie promocji.  

Promocja jest  wsparta silną kompanią reklamową w telewizji, a także w portalach społecznościowych.  Spot promocyjny Lubelli, będzie emitowany w takich stacjach jak TVP, Polsat czy TVN. Jego głównym celem jest pokazanie zakresu i nagród w promocji „Kuchnia pełna możliwości”.  W reklamie został wykorzystany koncept techniki tak zwanego scrapbookingu, czyli  sztuki ręcznego tworzenia i dekorowania albumów ze zdjęciami i pamiątkami rodzinnymi. W rodzinnym albumie Lubelli przewracają się kolejne strony, na których można zobaczyć rodzinę lub przyjaciół podczas wspólnych chwil spędzanych, przy przygotowaniu posiłku z produktów Lubella.

Dzisiaj, 11:12
Tymbark w Impactorze 2013
Kapsel Run – mobilna gra przygotowana przez Tymbark, z myślą o wszystkich zwolennikach ...
Więcej...
Przedwczoraj, 11:02
Nowe smaki od Tymbarku
Napoje Tymbark to numer 1 w Polsce w kategorii owocowych napojów niegazowanych. Marka ...
Więcej...
Przedwczoraj, 10:20
Zaręczynowy kapsel
Internetowy sklep Tymbarku cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jego popularność ...
Więcej...